Contact

officemdcm@gmail.com

si

officemdcm1@gmail.com 

 

  +40 741 112 684

Pagină web realizată în programul pentru creare site-uri, WebWave.

Prețuri

 Servicii 

Preț

Consutanță pentru obținerea de fonduri europene sau guvernamentale: 

- Identificare Finanțare: identificam linia de finantare potrivita pentru tine si ideea ta de afacere;

- Eligibilitate Beneficiar: calculăm sansele de aprobare a proiectului înainte de a începe următorii pași;

- Elaborare Proiect: scriem planul de afacere și pregătim și depunem dosarul de finanțare

- Implementare Proiect: realizare achiziții, intocmire cereri de rambursare, monitorizare.

- Consultanță post-implementare: Suntem alături de clientii noștri și dupa ce proiectul a fost implementat cu succes.

Preț negociabil, procent  din suma solicitată , minim 1500 lei . Oferim abonamente anuale de  2500 lei /an, produs basic ce va include: 

  • Servicii de informare si identificarea  axelor de finantare  corespunzatoare  intereselor beneficiarului,

  • Verificarea eligibilitatii beneficiarului  pe diverse  axe de finantare,

  • Furnizarea unor recomandari de natura financiara/juridica/ de management al  business –ului pe care beneficiarul ar trebui sa le urmeze pentru a fi /deveni  eligibil pentru accesarea unei finantari nerambursabile in urmatorul an.

 

Consultanță pentru obținerea de finanțări de la instituții bancare sau non-bancare (IFN-uri).

Analiza eligibilitate solicitant ,  analiza ofertelor in vederea alegerii ofertei optime  , întocmire plan de afaceri, completare formulare specifice obținere finantari, calcul cash-flow.

1% din suma solicitată, minim 1500 lei 

Consultanță  pentru inființarea societăților comerciale și pregătire a documentelor necesare.  

200 euro /companie

Consultanță în afaceri și management

Tarif orar 60 euro/h

Activități combinate de secretariat  și de pregatire a documentelor

Preț negociabil

 

 

 

Contactează-ne 

+40 741 112 684 

officemdcm@gmail.com  si  officemdcm1@gmail.com

Adres email
Numer telefonu
Treść wiadomości
Expediază
Expediază
Mesajul a fost expediat — Mersi!
Îndeplinește toate câmpurile
obligatorii!

HORECA 2021

29 iunie 2021

SPRIJIN PENTRU ÎNTREPRINDERI DIN DOMENIUL TURISMULUI ȘI ALIMENTAȚIEI PUBLICE - Înscrieri MARȚI, 29 IUNIE 2021, ora 10.00 - MARȚI, 20 iulie, ora 20.00

 

 

Beneficiari eligibili
  • Persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (II), întreprinderi familiale (IF)
  • Ghizii de turism atestaţi care desfăşoară activităţi, conform codului CAEN 7990;
  • Cooperații;
  • Întreprinderi micro, mici, mijlocii și mari, din domeniul turismului, organizării de evenimente și alimentației publice:
  • agenții de turism licențiate;
  •  structuri de primire turistică;
  •  structuri de alimentație;
  •  organizări de evenimente.
  •  

Sunt acordate  granturi în cuantum de maxim 20% din baza de calcul, rezultată din desfăşurarea activităţilor aferente codurilor CAEN eligibile,  în anul 2020 comparativ cu anul 2019, nu mai mult de 800.000 euro. 

 

Alocare financiară

500.000.000 de euro

 

Cheltuieli eligibile
  • cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, necesare activității curente/operaționale desfășurate de beneficiari
  • datorii curente și restante față de furnizorii curenți, inclusiv față de furnizorii de utilități, potrivit contractelor încheiate
  • cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat (chiria în avans nu este eligibilă)
  • cheltuieli privind achiziția de servicii necesare activității curente, cu excepția serviciilor de consultanță, studiilor și altor categorii de servicii indirecte
  • cheltuieli privind echipamentele de protecție medicală, inclusiv materiale de dezinfecție pentru protecția împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2
  • cheltuieli privind achiziția de obiecte de inventar (durata de utilizare este mai mica de 1 an), inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare reluării activității curente (au valoarea sub 2500 lei dar durata de utilizare este mai mare de 1 an)
  • cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, necesare reluării activității
  • cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului, cu excepția TVA deductibil si bugetele locale
  • cheltuieli salariale, atât cheltuielile cu salariile nete, cât și cele aferente taxelor și impozitelor salariale.